/* */

Friday, 24 December 2010

Wow : Keadaan Pantai 100 tahun lalu



Entry kali ini Labi-Labi nak tunjuk kepada anda semua bagaimana rupa keadaan pantai pada 100 tahun yang lalu..terlalu banyak yang berubah..ye kalau tak percaya sila tengok gambar-gambar yang Labi-Labi sediakan untuk anda..

Tapi kalau anda perasan dalam gambar ini tiada satu pun warga NEGRO/Kulit hitam..perhatikan setiap gambar dengan teliti.. Mungkin kerana sistem penghambaan yang amat memberi kesan kepada kehidupan mereka ..Labi-Labi agak je..tapi fikir logic betul jugak sbb dulu dorang kan mengamalkan dasar sistem apartheid

DAHULU























SEKARANG



Lelabi : Rasa nak copy just copy je..tak kesah..




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...