/* */

Thursday, 23 December 2010

Crashvertise : Medium Baru Beriklan

Labi baru sahaja terserempak dengan suatu website yang menawarkan satu cara beriklan dengan cara yang tidak pernah difikirkan oleh Labi-Labi dan anda..Cara iklan ini mudah iaitu mencari tempat-tempat berlakunya kemalangan dan terus memaparkan iklan disana dan berkemungkinan iklan anda akan masuk didalam surat khabar atau tv secara percuma tanpa bayaran kerana telah dipaparkan secara tidak langsung..dan kita telah jimat dah duit dekat iklan TV..JIMAT JIMAT JIMAT..

Cara ini amat sesuai kerana ye lah..orang Malaysia nie kan bila nampak je KEMALANGAN dan-dan nak berhenti la,tengok lah..kalau tolong takpe la jugak setakat berhenti tolong tengok watpe..wat sakit hati orang yang belakang-belakang tu je..





Click sini untuk ke website Crashvertise

Lelabi: Kalau buat macam nie dekat Malaysia mesti laris..Sbb ramai orang duk jalan slow2 n berhenti tengok pun ade




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...