/* */

Tuesday, 28 December 2010

Lawak : Awek Kentut Macam Sampah

Kali ini Labi-Labi nak tunjuk tentang satu scene yang terjadi di AskYahoo..anda baca lah sendiri..tak syok la pulak kalau Labi-Labi bagitahu awal-awal..

Click To Enlarge Picture

Lelabi : Awek anda kentut macam mana pulak?




Wow : Cacing Besar

Cacing adalah sejenis haiwan yang tidak bertulang.Cacing boleh membentuk pelbagai-bagai bentuk menggunakan tubuhnya sahaja. Tahukah anda ada sejenis cacing yang amat besar didunia ini?
Click To Enlarge

Click To Enlarge

Click To Enlarge

Click To Enlarge

Click To Enlarge

Click To Enlarge


Click To Enlarge

Click To Enlarge


Click To Enlarge



Lelabi : Agak-agak macam mana kalau bedah cacing nie wat sup!haha takpun g pancing ikan JAWS..




African Theme Park

Wow : Cool Bodypainting

Picture ini adalah sambungan daripada BodyPainting yang lepas..
untuk melihat entry yang lalu sila
CLICK SINI dan Click Sini

Sila Click Untuk Enlarge

Sila Click Untuk Enlarge

Sila Click Untuk Enlarge

Sila Click Untuk Enlarge


Lelabi : Boleh dorang wat keding je wat macam tu..huhu




Sunday, 26 December 2010

Lawak : Gagal Masuk oleh En.Rahman..

LabiLabi tak dapat nak mengulas secara lanjut tentang Encik Rahman ini.

Sila Click untuk enlarge Picture.





Lawak : Bangla,Indon and Malaysian (story)

LAWAK : Lagu P*KI

Tak sangka pulak ada lah satu lagu nie yang dok jaja P*KI tak habis-habis..Memang lawak lah tengok video nie..Menggunakan maskot Babi dan nyanyiannya oleh kanak-kanak yang sukakan keriangan. Layan je video ni..







Lagu ini milik Shanghai Commercial and Saving Bank Ltd





Saturday, 25 December 2010

Wow : 8 Lapangan Terbang yang Mendebarkan

Lapangan terbang adalah satu tempat untuk kapal terbang mendarat tanpa lapangan terbang kapal terbang akan mengalami kesukaran untuk mendaratkan pesawat mereka. Tapi tahukah anda bahawa didunia ini ada 8 lapangan terbang yang agak mencabar untuk para juruterbang untuk mendaratkan pesawat-pesawat mereka?
Mari kita lihat satu per satu..

1 - Kansai International Airport
Click gambar untuk tumbesaran
Negara : Jepun
Tarikh : 1994
Lapangan terbang ini dibina di atas pulau buatan seluas 2.5 batu panjang dan 1.6 batu lebar. Ia adalah di antara pulau buatan yang terbesar kerana boleh dilihat melalui udara dengan jelas. Para pengembara boleh sampai ke bandar utama dari lapangan terbang tersebut menaiki kereta, kereta api,atau feri berkuasa tinggi.

2 - Madeira Airport
Click gambar untuk tumbesaran
Negara : Santa Cruz , Portugal
Tarikh : 1964
Lapangan terbang ini adalah Lapangan Terbang Antarabangsa. Ia dikelilingi dengan bukit bukau dan laut yang menyukarkan juruterbang untuk mendaratkan pesawat mereka walaupun mereka adalah juruterbang professional. Lapangan terbang ini mempunyai panjang 1,400 meter sahaja dan dinaikkan sebanyak 400 meter lagi.

3 - Juancho E. Yrausquin Airport
Click gambar untuk tumbesaran
 Negara :Saba, Netherlands
Tarikh : 1963
Lapangan terbang ini adalah satu-satunya lapangan terbang di kepulauan Saba di Caribbean. Ia meliputi hampir kesemua kawasan di atas pulau tersebut(sila lihat gambar). Walaubagaimanapun, menurut pakar penerbangan, lapangan terbang ini masih tergolong dalam lapangan terbang yang bahaya kerana kedua-dua landasannya merupakan tempat yang berakhir dengan cenuram(jatuh sekali arwah lah jawabnye)

4 - Ice Runway
Click gambar untuk tumbesaran
 Lokasi : Ross Island,Benua Antartica
Tarikh : TIDAK TAHU (terus terang haha)
Lapangan terbang ini adalah antara 3 lapangan terbang yang terpenting di Benua itu untuk menghantar bekalan makanan dan bekalan yang lain-lain kepada para penyelidik yang ada disana. Di sini tiada permukaan landasan yang berturap dan akan meyukarkan untuk kapal terbang yang besar-besar nak mendarat dikuatiri akan menyebabkan kemudaratan kepada kapal terbang dan juruterbang tersebut kerana permukaan yang berais dan bersalji.

5- Princess Juliana International Airport
Click gambar untuk tumbesaran
 Negara : Saint Maarten, Eastern Caribbean
Tarikh : 1942
Bagi Labi-Labi lapangan terbang ini yang paling style kerana (sila rujuk gambar) STYLE KAN?? Lapangan terbang ini adalah lapangan terbang yang kedua tersibuk di Timur Caribbean.Pesawat terbang amat rendah kerana untuk membolehkan mereka mendarat dan para pengunjung pantai boleh menyaksikan kapal terbang lalu betul-betul bawah kepala mereka. Ini bukan Gambar photoshop ok!

6 - Courchevel Airport
Click gambar untuk tumbesaran
 Negara : France
Tarikh : N/A 
Courchevel diambil sempena nama tempat tempat luncur salji yang terbesar di FRANCE. Ia mempunyai landasan yang pendek.Hanya pesawat yang tertentu sahaja dibenarkan mendarat..Pesawat kormesial yang lain tak boleh la brother..

7 - Barra International Airport
Click gambar untuk tumbesaran
 Negara : Barra, Scotland
Tarikh : 1975 
Lapangan terbang ini hanya satu-satunya lapangan terbang yang memerlukan pesawat mendarat diatas permukaan pasir pantai di Pulau Barra.

8 - Lukla Airport
Click gambar untuk tumbesaran
 Negara : Nepal
Tarikh : N/A 
Lapangan terbang ini terletak di kawasan pergunungan Nepal, 



Lelabi : No5 yang paling best..dapat tengok gadis..hahaha 




OMG : Makhluk Pemakan Lidah (Mesti baca)

Cymothoa exigua atau lebih dikenali sebagai kutu pemakan lidah yang tergolong dalam kumpulan crustacean  dan dalam keturunan/leluhur keluarga Cymothoidae.Makhluk ini boleh membesar sehingga 3 - 4 sentimeter panjang. Malkluk ini yang hidup didalam seekor ikan melalui insang ikan rose snapper atau ikan merah (itu yang Labi-Labi panggil sbb badan dia warna merah) dan melekatkan dirinya atas lidah ikan tersebut. Makhluk ini mengekstrak darah-darah daripada lidah menggunakan kaki/cakarnya dan lama kelamaan Makhluk ini menjadi pengganti kepada lidah ikan tersebut. Makhluk tersebut juga nampak seperti tidak melakukan kemudaratan yang lain-lain kepada ikan tersebut
sumber :
WIKIPEDIA

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Click untuk tumbesaran gambar

Lelabi : Nasib Labi-Labi tak ada makhluk macam tu..ngeri..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...