/* */

Friday, 11 July 2014

Jawab Soalan Dan Menang RM1000

Salam semua,

Dah lama rasanya Labi-Labi tak berceloteh dalam blog ini sejak sekian lama ini kan? Hmm, rasanya tidak terlambat lagi lah untuk Labi-Labi mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan. Sempena Ramadhan ini berbagai-bagai kejadian telah menimpa umat Islam tidak lupa juga baru-baru ini terjadinya kes serangan roket Israel Zionist laknatullah terhadap Palestin.

Mari kita berfikir sejenak, setiap kali Ramadhan kita acap kali kedengaran kes serangan roket Israel Zionist laknatullah terhadap Palestin. Labi-Labi harap umat Islam di Palestine akan hidup dengan dengan sabar

"Allah tidak akan membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya.Dia mendapat pahala ( daripada kebajikan ) yang diusahakannya dan ia mendapat seksa (daripada kejahatan) yang dikerjakannya..." (surah al-baqarah 286)

P.S :  Labi-Labi nak share satu offer yang agak memberangsangkan juga lah, dimana dengan hanya memberi pendapat anda dan anda juga berpeluang untuk memenangi hadiah sehingga RM1000. Hari Raya Aidilfitri yang akan datang tak lama lagi ini mesti nak kena guna duit yang agak banyak bukan? Mana lah tahu rezeki terpijak dapat RM1000 kan boleh belanja keluarga beli baju raya ya tak?




P.S.S : Tak rugi pun try, bukan kena bayar pun. Kalau kena bayar Labi-Labi pun tak nak promote.

Lihat di saaat ke 48


$15 - $50 MASUK BERDESUP KEDALAM PAYPAL [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

Wednesday, 7 May 2014

Serius Baq Ang : Supermodel Menghidapi Penyakit Kulit

Chantelle Brown-Young, 19 tahun  mungkin merupakan model yang pertama dan satu-satunya di dunia dengan vitiligo. Vitiligo adalah salah satu keadaan yang menyebabkan skin depigmentation. Vitiligo terjadi daripada sistem imun yang rosak dan ianya masih tidak mempunyai penawar. Dalam kes Chantelle , keadaan ini  hampir menghancurkan kehidupannya.

Semasa kecil Chantelle menjadi sasaran mudah untuk si pembuli . " Walaupun telah besar, saya sering diejek , dan dibuli malah dipanggil nama-nama seperti lembu , kuda belang, dan semua jenis penghinaan mencaci yang lain," katanya. 


Akhirnya keluarganya berpindah dari Kanada ke California, dan Chantelle memutuskan bahawa dalam kehidupan baru , dia tidak mahu dihadkan oleh keadaannya. Dia menyedari bahawa dia perlu mengubah nasib beliau hanya jika beliau bersedia untuk mengubah cara dia melihat dirinya. Jadi, daripada menyalahkan keadaan kulitnya untuk semua masalah , dia mula menerima kecacatan kulit beliau . Beliau juga tidak menghiraukan segala tomahan negatif keatas diri beliau dan menjadi seorang model yang semakin gah namanya.



Lihat di saaat ke 48
$15 - $50 MASUK BERDESUP KEDALAM PAYPAL [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

Saturday, 26 April 2014

Serius Baq Ang : Hobi Lelaki China Mengumpul Coli (3 Gambar)

Chen Qingzu , seorang pekerja kesihatan berusia 56 tahun dari wilayah Hainan China Selatan, mempunyai hobi yang sangat pelik - dia mengumpul coli . Hasil daripada 20 tahun aktiviti mengumpul itu, beliau telah memperolehi lebih 5,000 coli pelbagai warna, bentuk dan saiz. Chen kini telah bercita-cita bagai mencita ulam yang mendatang untuk memulakan sebuah muzium untuk memaparkan koleksi coli keseluruhan beliau.


Labi-Labi faham yang hangpa semua nie mesti nak kata hobi Chen sebagai fetish kan? Tapi, anda mungkin mahu mendengar versinya cerita: " Ia adalah tugas saya untuk mendidik orang ramai tentang kepentingan pemeriksaan kesihatan, tetapi kepentingan khas saya adalah sebagai seorang peguam bela untuk kesihatan wanita berkaitan dengan dada mereka dan ini adalah cara yang baik untuk pergi mengenainya, " katanya lah bukan kata Labi-Labi. "Ramai wanita memakai coli yang ketat atau lebih kecil saiz untuk menunjukkan saiz mereka ,akhirnya akan mendatangkan mudarat kepada dada." Tengok? Betapa concernnya Mr.Chen nie tentang dada wanita. Tapi ada tak wanita concern pada diri lelaki?


Pak Cik Chen berkata, kebanyakan coli beliau telah didermakan kepadanya oleh gadis-gadis kolej selepas melawat kampus mereka untuk bercakap tentang kesihatan payudara. Beliau memberitahu gadis-gadis mengenai kesedaran untuk memakai coli yang sesuai.  "Ramai kanak-kanak perempuan fikir saya adalah seorang Fetish coli ," kata beliau. Tetapi apabila beliau menjelaskan bahawa dia hanya cuba untuk menggalakkan baik -pemasangan coli , pelajar yakin dan menyerahkan orang-orang yang sakit - pemasangan mereka kepadanya



Lihat di saaat ke 48


$15 - $50 MASUK BERDESUP KEDALAM PAYPAL [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...