/* */


Thursday 7 June 2012

PAID-TO-PROMOTE alternative kepada NUFFNANG

Hai para pembaca blog Labi-Labi yang dikasihi sekalian. Kali ini Labi-Labi nak share dengan korang semua satu cara lagi nak dapatkan duit daripada blog tanpa memerlukan click daripada orang lain macam nuffnang tu.. Cara ini sesuai digunakan oleh sesiapa sahaja yang rasa dia punya account nuffnang lambat nak cukup syarat untuk withdraw duit kan..

Program ini diberi mana Paid-To-Promote dimana dorang ini akan membayar kita mengikut apa yang visitor kita tengok/ impression so tak de lah tebal muka nak suruh orang click kan iklan kita? Contoh pengiraannya adalah seperti gambar dibawah.



Seperti mana yang anda lihat di atas kan (Labi-Labi terpaksa hide IP Address untuk tujuan security) PALING BANYAK dibayar adalah IP Address datang daripada MY = Malaysia so cuba bayangkan kalau 1000 orang yang menyinggah ke blog kamu rasa-rasa kamu dah dapat berapa dah sehari (1000 x 0.001922 = $1.92). Jika sehari dapat USD1.92  maknanya kamu hanya perlu 3 hari untuk withdraw USD5 kamu USD1 = RM3.10. Jika kamu rasa nuffnang kamu dapat lagi banyak so kamu teruskan sahaja lah jika kamu mahu +- RM16 dalam masa 3 hari kamu join lah ini.dan akan dibayar apabila account anda telah mencukupi USD5 dan didebitkan terus ke account PAYPAL anda.. Dulu semasa Labi-Labi baru join kan mereka bayar setiap 15 dan 30 aribulan.. So sekarang nie mereka bayar cukup USD5 terus debit ke PAYPAL.

Pengiraan 1000 orang Visitor daripada Malaysia SEHARI

1000 x USD$0.001922 = USD$ 1.92 (RM5.9)
30 hari = 30 x USD1.92 = USD$ 57.6 (RM178.56)
Potensi pendapatan anda RM178.56 sebulan!! Dengan hanya promote website anda dan anda dapat traffic dan traffic anda akan dibayar oleh Paid-To-Promote!

Cara DAFTAR

1- Klik SINI
2- Isi signup form seperti dibawah ini..



3- Isi SEMUA yang dia tulis REQUIRED
4- Pastikan anda ada account paypal kalau takda sila signup dekat WWW.PAYPAL.COM

WWW.PAYPAL.COM > SIGNUP > PERSONAL > SUBMIT
5-  Di ruangan Paypal tu letak je email korang tu.. then click guarantee bla bla bla tu..
6- Letak banner di dalam blog and nikmati hasilnya dalam USD $$$$$

TRAFFIC PUN BANYAK DUIT PUN BANYAK!!

Jangan risau NUFFNANG anda tidak akan terjejas pun status Gliterrati

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...