/* */


Wednesday 1 May 2013

Peluang Jana Wang Mudah $15 Autopilot

Hai, Labi-Labi nak share dengan anda semua cara nak dapat wang dengan mudah dalam USD. Labi-Labi dah dapat dah USD$0.65. Ya ianya mungkin nampak sedikit tapi time tu Labi-Labi tak buat promosi langsung. Nanti Labi-Labi cerita di paragraph dibawah ini.

Ok, dibawah ini adalah bukti pembayaran daripada Yovia. Yovia adalah website yang Labi-Labi maksudkan. Konsep Yovia ini lebih kurang macam konsep ChurpChurp dan Says.my atau dikenali sebagai 8share.

First Payment

Mungkin ianya nampak rendah tapi tu sebelum Labi-Labi membuat promosi tentang website ni sebab takut ianya website scam ja kan. So Labi-Labi pun start lah join dulu dan tiada high expectation pun yang Labi-Labi akan menerima bayaran tapi tepat 11.4.2013 Labi-Labi check email tengok-tengok Paypal hantar email cakap Yovia bayar. So apa yang Labi-Labi nak highlight kan disini adalah Yovia bayar setiap sen kepada penggunanya.

Step nak join.

1 - Register diri anda disini : SINI 
p.s : Anda perlu ada account Facebook untuk link dengan Yovia

2 - Click Register > Influencer

3 - Buat task yang diberi

3.1 - Task yang belum dicreditkan $$

3.2 - Task yang telah dikreditkan

Ok nie cara nak dapatkan banyak duit lagi sebab setiap referral yang berjaya register under link kita akan dibayar $0.50 so kalau dalam RM lebih kurang RM1.50 

So apa lagi join lah dan jangan lupa minta rakan-rakan yang lain join sekali 


Ok, dibawah ini adalah hasil yang Labi-Labi dapat setelah sebulan berYovia

USD$17.70 - USD$0.65 = USD$17.05 ok lah kan bukan susah pun nak buat kan? Just refer people register then tunggu setiap 11 haribulan terus masuk duit ikut Paypal.. Senang kan?




UNLIMITEDKAN BROADBAND ANDA [KLIK SINI]
Berblogging Pun Boleh dapat duit [KLIK SINI]  
 Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...