/* */


Tuesday 21 August 2012

Gambar : Kelab VVIP di Chicago

Ok, kepada Badass yang banyak duit, jutawan, hartawan dan segala jenis WAN disarankan untuk baca entry ini. Sebab mungkin ini adalah tempat paling selamat untuk anda badass-badass sekalian untuk menghabiskan masa bersama hot chick, anak ikan, Second Wife, Mistress, dan juga High Class Prostitute sebab tempat ini dijamin lebih selamat daripada tempat yang lain seperti golf club, 5 star hotel, Las Vegas Hotel dan berbagai-bagai tempat yang badass seperti anda rasa selamat untuk menghabiskan masa bersama manusia-manusia brengset seperti Labi-Labi katakan tadi.


Tempat VVIP ni (VVIP lah sangatttt) adalah sebuah bank pada asalnya pada tahun 1926 yang telah dibiar kosong. Setelah itu, ada lah bunch of super duper cleaver yang ambil alih tempat ini dan renovate jadi club vvip. Pada hemat Labi-Labi lah, yuran nak jadi ahli mesti $100K setahun.. Siapa banyak duit tu boleh lah join..










Lelabi : Ahli politik yang ada scandals boleh lah pergi disini untuk menambah saham dosa anda.. Nak buat aksi Aiskrim, China Doll pun boleyyy..
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...