/* */


Monday 7 October 2013

Review P1 Wimax For Home Plan Unlimited Quota

Berita baik kepada semua para pembaca blog Labi-Labi kali ini Labi-Labi nak share satu promosi hebat daripada P1 WiMax dimana mereka memberi unlimited Quota kepada para pelanggan yang melanggan pelan " For Home Plan ".

Ok kepada yang selalu risaukan quota yang sedikit dan kadang kala tidak mencukupi untuk melayari internet dan streaming youtube anda kini boleh melanggan internet yang murah pantas dengan hanya berbekalkan RM99/sebulan dan anda mendapat internet unlimited quota.

Di bawah ini adalah pelan yang ditawarkan oleh pakej P1 WiMax For Home Plan :


Jika anda lihat berpandukan gambar diatas ini, apabila anda melanggan P1 WiMax For Home 99 anda akan mendapat satu modem kediaman DV230 secara PERCUMA! Ya secara percuma jika anda salah seorang pelanggan yang terawal melanggan package ini. Tapi Labi-Labi tak percaya pun yang P1 WiMax ini akan menghampakan anda kerana mereka PASTI akan ada stock selagi ada permintaan betul tak P1 WiMax? 

Bagi yang melanggan P1 WiMax For Home 149 anda akan berpeluang mendapat satu unit DX230 secara percuma daripada P1 WiMax selagi stock masih ada. Sila lihat gambar dibawah ini untuk maklumat lanjut mengenai modem percuma yang anda berpeluang untuk terima apabila anda melanggan P1 WiMax For Home Plan ini


Labi-Labi yakin akan ada orang yang cakap "eleh 1Mbps je?" bila tengok package P1 WiMax For Home RM99 itu tapi anda harus faham 1Mbps untuk pakej UNLIMITED memang tiada lagi untuk kelas jalur lebar ini tapi 1.5Mbps/3GB QUOTA ada lah.. Laju lah sedikit tetapi setelah habis Quota bagaimana pula? Terpaksalah surf facebook anda tu dengan capped speed usually around 64Kbps - 126Kbps jika tak silap Labi-Labi lah.. Kalau nak lagi power boleh ambil P1 WiMax For Home RM149 dan dengan senang hatinya melayari internet dengan kelajuan 2Mbps.Bagaimana Mendapat P1 Unlimited Quota

Bagi yang berminat anda boleh melayari laman web P1 WiMax For Home Plan [klik sini] 

P1 WiMax RM69/15GB Sebulan review [klik sini]
$15 - $50 MASUK BERDESUP KEDALAM PAYPAL [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...