/* */

Tuesday, 21 August 2012

Gambar : Iklan Beli Isteri Vietnam

Nahhh... Taraaaaa..

Tengok gambar dekat bawah nie? Awesome kan iklan dia? Memang sempoi janji-janji manis orang yang mengiklankan advertisement tu kan? What the Helicopter! BUY WIFE? Beli isteri? What the fishmonger isteri boleh beli macam beli ikan dekat pasar tu? Siap ada guarantee lagi kalau lari nanti mereka-mereka brengset nie ganti dengan yang baru.. Tapi kalau perfomance malam pertama tak bagus bagaimana pula? Hahaha..


Lelabi : Entah-entah agency dah pakat dengan Vietnam tu suruh lari lepas setahun

Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...