/* */

Tuesday, 14 August 2012

Gambar : Gusti Kuda

Gusti Kuda ataupun Rapa das Bestas telah menjadi acara tradisi di Spain instead of perlawanan metador, lumba dengan lembu tu.  Menurut Wikipedia, acara ini berlangsung pada hari Sabtu, Ahad dan Isnin pada hari terakhir pada bulan Julai..











Mungkin ada sesetengah orang akan cakap:

Eh Zalimnya.. tak baik berbuat begitu kepada haiwan (ayat skema pulak)

Tak baik buat macam tu tau haiwan pun nak hidup jugak (ayat cliche)

dan berbagai-bagai lagi ayat yang kita akan dengar, tapi bagi Labi-Labi jika itu tradisi mereka siapa kita hendak menghalangnya? Selagi mereka tak menghalang tradisi kita, kita pun tak boleh menghalang tradisi mereka itu pegangan Labi-Labi..

Lelabi : Lain manusia lain pandangan..

Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...