/* */


Wednesday 15 August 2012

Gambar Gempar : Alat Penghalang Jenayah Rogol


Salam sejahtera kepada semua para pembaca blog Labi-Labi, Labi-Labi harap anda semua sihat-sihat hendaknya... Tinggal berapa hari lagi sahaja kan nak beraya. So zakat dah bayar dah? Kalau belum elok lah pergi bayar dulu (bagi yang beragama islam).

OK, kali ini Labi-Labi nak share dengan anda semua lagi satu artifak yang amat menggerunkan yang -digunakan pada zaman kurun ke 16 - awal kurun ke-19 dimana (rujuk gambar) mereka amat menitik beratkan soal seks sebelum kahwin sehinggakan dapat menghasilkan idea seperti ini.

Labi-Labi difahamkan melalui pembacaan Labi-Labi lah kan, golongan yang menggunakan alat ini adalah golongan yang tidak mempercayai isteri mereka dan ada juga daripada kalangan bapa yang risaukan anak mereka dirogol oleh makhluk yang mental sikit tu.


Tapi sekarang orang moden dah tak gunakan alat ini untuk tujuan seperti yang Labi-Labi cakap tu dah sebab sekarang mereka lagi advance.. Nak tahu lagi advance sendiri Google lah, sebab Labi-Labi takkan nak suap semuanya kot kan? So sekarang ini homework kamu!

Lelabi : Sebab tu lah Islam suruh perempuan bersunat supaya dapat menahan nafsu akan tetapi pandangan barat still buruk pada setiap yang umat Islam buat tapi biarkan sahaja kita nak mendapat keredhaan Illahi bukan keredhaan Barat..
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...