/* */

Sunday, 30 September 2012

Fakta Menarik Baq Ang : Tin Aluminium

Labi-Labi teringat lagi dulu masa kecik-kecik suka kumpul tin minuman dengan harapan bila dah banyak nanti boleh jual dapat duit.. Tak lupa jugak botol-botol kaca sanggup cari di merata ceruk untuk dijual dan mendapatkan wang. Walaupun sedikit tapi lepas lah kalau nak beli aiskrim paddlepop yang warna warni tu.. padahal mintak dekat mak or arwah abah pun boleh dapat.. tapi saja gedik nak p wat kerja macam tu..haha biasa lah dah nama pun kanak-kanak kan? 

Interesting Facts About Aluminum


Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...