/* */


Thursday 25 July 2013

Tips SEO Newbie : 15++ Organic Search Sehari

Ok semalam dah share kan tentang macam mana Labi-Labi dapat traffic daripada Search Engine Optimization ataupun lebih dikenali sebagai SEO kan? Kali ini pula Labi-Labi nak share satu check list yang Labi-Labi dah guna agak lama lah jugak untuk memantapkan lagi SEO blog Labi-Labi ini sehingga boleh dapat keyword search macam gambar dibawah ini.


Dengan menggunakan teknik daripada E-Book Juara SEO Lokal dan E-book Panduan Asas SEO ini yang berjaya membolehkan Labi-Labi dapat search macam ini. Untuk entry yang diulas panjang lebar sila ke sini --> Keyword Blog Labi-labi

Untuk makluman anda gambar diatas itu hanya menunjukkan jumlak keyword untuk satu hari sahaja dan ada sesetengah keyword yang terpaksa Labi-Labi tutup untuk mengurangkan persaingan antara orang lain kerana keyword itu yang paling banyak beri traffic kepada Labi-Labi sehingga sekarang ini.



Adwords ada banyak kegunaannya tapi kebanyakkannya masa Labi-Labi guna Adwords hanya untuk proses pencarian keyword yang Labi-Labi yakin boleh meletup menggunakan cara yang di ajar dalam Seni Adwords. Dengan sedikit manipulasi ketiga-tiga teknik itu untuk mendapatkan hasil yang memberansangkan. Cubalah kalau anda mempunyai masa.


Lihat di saaat ke 48


$15 - $50 MASUK BERDESUP KEDALAM PAYPAL [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...