/* */


Friday 12 July 2013

Keywords Blog Labi-Labi

Hi semua para pembaca blog Labi-Labi yang comel dan kacak segak bergaya u'olsssss!

Hari ini dalam post yang tergempak (tergempak lah sangat!!) Labi-Labi nak ajar tunjuk anda bagaimana SEO telah mengubah kehidupan Blog Labi Labi ini. Untuk makluman anda ada keyword Labi-Labi terpaksa  censored kerana ingin menjaga kadar saturation yang mungkin akan effect blog Labi-Labi ini.

Tapi at least Labi-Labi tayang lah juga Keyword terlaris 2013 Labi-Labi kan untuk 11 / 7 / 2013 kan? Ok jom tengok dekat gambar satu persatu.. Gambar dibawah ini adalah keyword yang Labi-Labi retrieve daripada Nuffnang


Jika anda melihat diatas ada beberapa ekor pervert yang telah diumpan ke Blog Labi-Labi mungkin kerana ada entry yang Labi-Labi post ada kena mengena dengan keywords yang mereka cari. So tersesatlah mereka itu. Masih ada lagi ya makhluk yang melayan pondan. Kenapakah ini terjadi? Adakah kekurangan wanita ataupun mereka tidak mahu ada apa-apa hubungan bapa dan anak?

Ok kita perhatikan gambar dibawah ini pula,


Keyword Aiskrim New Zealand telah menduduki page yang pertama di GOOGLE SEARCH. Sila lihat kotak merah yang Labi-Labi telah tandakan. Mesti anda tertanya-tanya bagaimana hendak memilih keyword bukan? Keywords hendaklah dipilih melalui adwords. Keyword yang kurang persaingan akan memberi impak yang lebih mendalam dalam arena penulisan Blog. Labi-Labi tahu ianya sangat sukar nak BELAJAR TEKNIK SEO ini kerana Labi-Labi mengambil masa daripada 2009 - 2013 untuk belajar selok belok teknik SEO ini. Ya ianya bukan mudah kerana Labi-Labi tiada sesiapa yang volunteer nak ajar dan terpaksalah belajar teknik SEO ini sendiri.

Ok lihat gambar dibawah ini pula,

Keyword yang laris dan berjaya mendapat tempat dalam page yang kedua dalam GOOGLE SEARCH ialah keyword Tips Pengecualian Cukai dan Keyword yang seumpamanya. Keyword ini sangat Laris kerana ramai pekerja yang masih tidak tahu bagaimana hendak lari daripada cukai pendapatan. Jadi Labi-Labi ambil kesempatan ini untuk membolot organic traffic daripada search tersebut.

Keyword artis barat  ada banyak dalam blog Labi-Labi dan juga keyword Dana Adiva si gadis yang perasan hot tu.

Lihat di saaat ke 48


$15 - $50 MASUK BERDESUP KEDALAM PAYPAL [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...