/* */


Sunday 28 July 2013

Buffered Earning ke-13 dan 14

Alhamdulillah, dengan segala nikmat yang dikurniakan daripada Allah kepada Labi-Labi ini akhirnya Blog Labi-Labi dikunjungi lagi dengan Buffered Earning Nuffnang buat kali yang ke 13 dan 14. Untuk makluman anda, pada bulan July ini sahaja Labi-Labi telah mendapat lebih kurang 4 Nuffnang Buffered Earning yang sedikit sebanyak dapat lah menambah sejumlah wang ke dalam account Nuffnang Labi-Labi.

Gambar dibawah ini adalah gambar yang Labi-Labi printscreen daripada website Nuffnang dalam bahagian Buffered Earning sekadar untuk perkongsian bersama para pembaca Labi-Labi.


Buffered Earning yang ke-13 dan yang ke-14 sepanjang bulan March - July ini adalah iklan The Edge dan Hotlink yang telah berjaya menapak dalam website blog Labi-Labi ini. Untuk makluman anda sebelum ini Labi-Labi tak pernah dapat buffered earning walaupun Labi-Labi telah memulakan blogging secara serius sejak 2 tahun kebelakangan ini. Tapi apabila Labi Labi try method yang diajarkan dalam ini : Refererx Mini - Software Tarik Trafik Terkini [klik] akhirnya berjaya jugak menyapu bersih 14 Buffered Earning.


Menggunakan Software ini dan sedikit TEKNIK SEO [klik] anda tak perlu susah payah nak cari trafik kerana ianya automatic akan menarik  trafik terus ke blog anda dan juga trik ini berjaya membuatkan anda yang tak pernah dapat Buffered Earning macam Labi-Labi ini terus menyapu bersih bukan 8 atau 10 tapi 14 Buffered Earning dalam jangkan masa 5 bulan sahaja dan sedikit sebanyak dapat lah juga menambah pendapatan blog Labi-Labi daripada RM3 - 5 sebulan kepada RM30 - RM35 sebulan untuk iklan Nuffnang sahaja (other internet sources tu lebih kurang USD 10 - USD 50 sila klik sini) sila lihat betapa menabjubkan keyword [klik] yang diterima oleh Labi-Labi. Jadi apa anda tunggu lagi?

Gambar dibawah ini adalah contoh Buffered Earning yang Labi-Labi dapat dan jika anda berminat anda boleh klik iklan tersebut dan subscribe / beli servis tersebut. Dengan itu anda dapat memberikan sedikit bantuan kepada Labi-Labi daripada hasil klik yang Labi-Labi terima disamping itu anda juga dapat mengetahui servis dan hot deal daripada Advertiser.



p.s : bukan klik digambar ini tetapi di bahagian iklan di sudut bawah kiri dan di bahagian header.

Lihat di saaat ke 48


$15 - $50 MASUK BERDESUP KEDALAM PAYPAL [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...