/* */

Monday, 14 February 2011

Menarik : Laptop Kalis Air

Enty kali ini Labi-Labi nak share dengan korang semua tentang laptop kalis air... Kebanyakan laptop yang ada dalam pasaran sekarang bukannya kalis air pun sama lah dengan laptop Labi-Labi pun.. 2 x 5 je..hahaha..

Laptop nie Labi-Labi tengok macam buatan China je..And its pretty awesome dude..Bukan semua barangan daripada negara China ni cikai..Tapi sesetengah barangan dorang tu je tak meets the requirement senang cite tak capai standard tu yang jadi macam tu..Tapi Labi-Labi kadang-kadang bedal jugak kasut Made In China jugak.

Di bawah Labi-Labi kepilkan beberapa gambar untuk korang tengok laptop kalis air tu..Layan..















Lelabi : Lepas nie cipta Laptop kalis api pulak oke?





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...