/* */


Monday 21 February 2011

Bagaimana Seorang Pengawal Peribadi Diberhentikan Kerja (Menarik)




Gambar dibawah dan diatas adalah gambar seorang penyanyi berasal daripada Lebanon yang mantop bernama Haifa Wehbe. Pada suatu hari. sesama penyanyi mantop nie tengah adakan naked show di area-area dia lah..itu Labi-Labi tak GOOGLE lah pulak telah terjadi suatu insiden panic dan seorang pengawal Haifa Wehbe ini dengan tangkasnya mengambil peluang.

Untuk makluman anda semua, Haifa ini juga adalah seorang perempuan yang menjadi pujaan kebanyakan lelaki di Lebanon.

Selepas incident ini, bodyguard Haifa pun kena buang kerja.

So terimalah karangan bergambar hasil nukilan LabiLabi dibawah..Mulakan dengan Bismillah tau.


Pada suatu masa sekarang, tinggal seorang perempuan yang suka memakai pakaian yang tak cukup kain di Lebanon. Perempuan itu adalah seorang yang berkerjaya dan kerjaya dia sangat meletop beb! Nama perempuan itu adalah Haifa Wehbe. Sejak dari kecil lagi Haifa Wehbe bercita-cita untuk menjadi seorang penyanyi yang pakai baju tak cukup kain.


Pada hari, Haifa telah mendapat suatu jemputan untuk mengadakan konsert di suatu daerah di Lebanon. Ramai lelaki-lelaki gatal,miang,dan serba serbi nak mampos datang ke konset Haifa. Haifa tidak cepat melatah, beliau dengan ligat menari dan menyanyi diatas pentas sambil menayangkan kedua-dua biji payudaranya CUP F yang hampir-hampir nak terkeluar itu. Sehinggakan terjadi dialog ini dibawah pentas

Lelaki A : Wei kawan-kawan aku tak tahan ar tengok Haifa nie..dok goyang-goyang je 2 bijik tu
Lelaki B : Ye la kawan, aku pun sama jugak..Dah la lagi besar daripada isteri aku punya lak tu..tak pakai bra lak tu..pergh..kalau dapat nie syok nie..


Selepas itu, terjadilah kekecohan akibat daripada mulut dua-dua ekor manusia miang tadi kerana masing-masing berebut nak memegang 2 bijik Haifa itu sehinggakan Haifa terpaksa memberhentikan konsert beliau semata-mata kerana lelaki-lelaki miang itu cuba untuk merabanya. Tapi Haifa tak sedar bahawa pakaian beliau telah mengganggu gugat mata lelaki-lelaki miang itu..Akhirnya, Haifa dengan perlahan-lahan dibawa keluar oleh pengawal peribadinya.


Pengawal peribadi beliau pun dengan tangkas memapah 2 bijik Haifa itu kononnya untuk security daripada para lelaki gatal yang lain itu pegang. Kemudia pengawal peribadi Haifa memulakan monolog dalaman " Pergh..syok siot..awek aku nyer pun tak de macam nie..pergh..rasa silikon beb.."

Selepas menyedari kejadian tersebut seorang lelaki telah menjerit kepada pembantu peribadi Haifa tersebut

Lelaki Jeles : Woi,mana aci wei.ko je yang ramas sorang-sorang...Aku pun nak jugak..
Pengawal : "Lantak aku lah sapa dapat dulu dia nyer ar "monolog pengawal itu.

Haifa kemudiannya menyedari bahawa beliau telah diraba oleh pengawalnya..Beliau telah menangis dan menangis sehingga tiada lagi air mata yang mengalir akibat terlampau lama menangis. Tiba-Tiba ada suatu suara berkata " Ingat anak, lain kali jangan pakai macam itu..nanti semua manusia didunia nie tengok bernafsu lak" . Keesokan hari pengawal tersebut telah dibuang kerja.

THE END

MORAL VALUE : Janganlah melawan kata ibu bapa nanti takut anda pakai baju tak cukup kain dan seterusnya menyebabkan kejadian raba berleluasa. Kepada wanita, INGAT! 2 BIJIK anda adalah hak mutlak anda so jagalah dengan berhati-hati dan berhemah










0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...