/* */

Saturday, 26 February 2011

Kenapa katakan TIDAK kepada Latex Rubber Catsuit?

Latex Rubber Catsuit bagi Labi-Labi lah nampak macam menyeksakan je. Itu pada pendapat Labi-Labi lah..Nak tahu kenapa Labi-Labi cakap macam tu?

Antara Sebabnya:

#1 Menampakkan Susuk Tubuh Badan

Ye lah Tijah oi..hang try tengok dok terbonjol sini sana..Awat hang nak tunjuk 2 bijik hang tu besaq sangat ka? Kalau besaq awat tak p masuk pertandingan 2 bijik yang terbesar didunia?

#2 Nak Kencing & Berak susah

Bagi perempuan yang mengidam nak pakai baju macam nie Labi-Labi sarankan supaya hangpa tak payah nak mengada nak p pakai baju ni. Hangpa cuba pikiaq kalau hangpa nak p kencing ka tak ka susah.. Tak pasal nak kena bukak satu baju semasa hangpa nak p kencing..Hangpa tak rasa sadis ka dengan situasi macam tu?



#3 Menonjolkan Lemak-Lemak Dibadan.

Secara amnya, seperti yang anda lihat sendiri pada gambar-gambar yang Labi-Labi kepilkan itu cuba hangpa tengok betul-betul model-model yang pakai tu mana lah ada lebihan lemak-lemak yang terkandung dibadan mereka kecuali 2 bijik dan di bahagian pinggul mereka sahaja. So kepada yang mempunyai lemak yang melebihi 30% disarankan agar melupakan hasrat anda yang akan mengundang dosa itu.!

#4 Menggugat Perasaan dan Iman Seorang Lelaki

Cuba hangpa tengok betul-betul bukak bijik mata hangpa luas-luas ye bukan bukak 2bijik anda luas-luas tau!
Cuba lihat bagaimana pakaian itu..Macam tak pakai baju je kan? Sorry to say lah, sampai "tiga" segi hangpa pun dah nak beralur je nampak.. Lelaki sekarang nie termasuk Labi-Labi ni pun sama je lah..Sapa yang tak tergoda.

#5 Memasamkan & Melekikkan Badan

Secara logiknya badan kita merembeskan peluh berbeza untuk setiap individu . So kalau da pakai baju nie tengah panas ke,tengah sejuk ke tetap badan kita mengeluarkan peluh tetapi dengan kadar yang minimum pada keadaan sejuk. Kalau pakai panas-panas mau melekik-lekik badan dan panas sebab tu lah perempuan di bawah nie bukak zip baju dia tu..




Lelabi : Buat Dosa Je Semua itu! Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...