/* */


Saturday 13 April 2013

Kenapa Tak Dapat Buffered Earning?

Pening Pening Pening dah nie ha... Labi-Labi pun pelik nie tau kenapa tah lah Labi-Labi tak pernah dapat Buffered Earning dalam Nuffnang? Kenapa ye? nak cakap traffic sikit cuba tengok gambar dibawah nie.

Gambar diatas menunjukkan lebih kurang 22571 views yang datang ke website Labi-Labi dalam minggu ini sahaja dan sebanyak 14476 unique views adakah tidak cukup lagi melayakkan Labi-Labi mendapatkan Buffered Earning daripada pihak Nuffnang?

Untuk makluman anda semua, segala views yang datang ke website Labi-Labi adalah worldwide kerana Labi-Labi pun tak tahu sebab tengok lah dekat bawah ini sendiri.


Traffic yang datang ke website Labi-Labi mostly datangnya daripada United States dan diiringi oleh Malaysia, Great Britain, Singapore, TR ( Turki kot), China, Hong Kong, Indonesia, India, dan Spain. Adakah kerana ini? Kalau kerana ini mana lah Labi-Labi boleh control kalau dah namanya Blog Labi Labi ini nak meletup sampai ketahap international nyahhhh.. Kalau nak sekat tak ke namanya tak menyahut seruan kerajaan Malaysia yang kononnya suruh kita pasarkan product kita ke luar negara kannn?

Labi-Labi petang tadi baru sahaja menghantar ticket kepada pihak Nuffnang untuk bertanyakan hal ini mana lah tahu terlepas pandang ataupun Labi-Labi nie pula yang terlepas pandang kan? So nanti kita tunggu lah apa jawapan yang akan diberikan oleh pihak Nuffnang.. Kalau Labi-Labi tak boleh dapat jugak terpaksalah tukar syarikat yang mampu beri Labi-Labi income yang lebat sikit mana boleh tahan bro kalau nak harap orang click..Nak jugak Labi-Labi merasa income blog dua tiga ratus sebulan..

UNLIMITEDKAN BROADBAND ANDA [KLIK SINI]
Berblogging Pun Boleh dapat duit [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...