/* */

Thursday, 18 April 2013

Bakar Ahli Sihir Kenya Hidup-Hidup

Wow, sungguh kejam Labi-Labi tengok video tu. Dimana satu keluarga yang dipercayai mengamalkan ilmu hitam telah dipukul dan dibakar hidup-hidup di salah satu kawasan di Afrika. Labi-Labi tak sanggup nak tengok video tu. Tapi demi membongkar dan niat nak ambil tahu so Labi-Labi tengok jugak lah.. Kejam lah jugak sampai pukul sebat guna kayu lepastu ada pulak puak macam sakai p lompat atas salah sorang ahli keluarga tu pulak. Dah macam beruk dah Labi-Labi tengok.


untuk melihat video sila click sini 


UNLIMITEDKAN BROADBAND ANDA [KLIK SINI]
Berblogging Pun Boleh dapat duit [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...