/* */


Sunday 7 April 2013

Ekslusif : Illuminati dalam Video Ke$ha

Anda pernah dengar lagu hits terbaru daripada Ke$ha yang bertajuk Die Young? Labi-Labi rasa mesti pernah kan? Kalau tak pun Labi-Labi akan anggap sahaja anda telah mendengarnya. Ok, isunya sekarang ini adalah video muzik Ke$ha mengandungi unsur-unsur Illuminati yang sangat jelas menunjukkan seolah-olah beliau salah seorang pengamal dan penyokong Illuminati. Adakah dakwaan Labi-Labi ini benar? Jom kita singkap..



Isunya sekarang ini bukannya video muzik beliau ini, tapi mesej yang cuba hendak disampaikan seolah-olah ada mesej tertentu yang ingin disampaikan daripada muzik video ini kepada orang-orang tertentu atau mungkin sahaja kumpulan-kumpulan yang tertentu.

Menurut twitter Ke$ha, beliau telah dipaksa untuk menyanyikan lagu yang berlirik tersebut tapi bagaimana pula dengan video muzik beliau pula? Adakah dengan ketepaksaan itu menbuatkan beliau membikin video muzik itu?


Gambar dibawah ini pula adalah gambar kereta mayat yang tertulis perkataan "EVIL". Adakah ini simbolik yang menunjukkan ada kemungkinan berlaku penyembahan kearah syaitan?



Gambar dibawah ini pula adalah simbol mata satu yang lazimnya dikaitkan dengan simbol Illuminati dan simbol ini sama dengan simbol piramid mata satu dalam wang kertas US.


Gambar dibawah ini pula adalah simbol Gereja Syaitan yang sering digunakan oleh para penyembah syaitan


Anda boleh melihat dengan lebih banyak lagi unsur-unsur Illuminati didalam video tersebut kerana Labi-Labi just ambil beberapa contoh sahaja.

So moral of this issue, kita semakin hari semakin di"brainwash" oleh para penyembah syaitan ini. So, pandai-pandai lah kita nak jaga diri kita macam mana sebab orang lain pun ada diri nak jaga, jika bukan kita sendiri yang jaga siapa lagi nak jaga kan?

Lelabi : no Illuminati

UNLIMITEDKAN BROADBAND ANDA [KLIK SINI]
Berblogging Pun Boleh dapat duit [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...