/* */


Monday 8 April 2013

Giveaway : RM3000 untuk Seorang Pemenang

Ha kali ini Labi-Labi bermurah hati nak bagi hadiah RM3000 kepada sesiapa yang menyertai peraduan Teka dan Menang anjuran Kura-Kura dan Penyu. Untuk membolehkan anda layak menyertai peraduan ini anda diminta membuat satu entry dan link kan entry anda itu ke page Labi-Labi. 



Anda juga diminta untuk like kesemua page FB FANPAGE, GOOGLE+, TWITTER, LINKEDIN, MYSPACE, FRIENDSTER, TAGGED, PINTERES, TUMBLR, dan segala mak nenek yang ada lagi tu untuk merebut hadiah wang tunai terus ke bank anda. Anda juga diminta click iklan SAYS, NUFFNANG, INNITY, ADSENSE, dan CHURPCHURP. Setiap click anda akan dipantau.

Ok yang atas tu saja ja Labi-Labi "sarcasm" kan sikit sebab kadang-kadang Labi-Labi pernah lah kan tengok ada lah Blogger yang buat GIVEAWAY hadiah ciput tapi macam-macam benda dia suruh kita buat contohnya macam situasi dekat atas tu lah. Pelbagai jenis social pages yang dia nak kita like, connect, dan add tapi last-last hadiah ciput smpaikan tak ada orang nak join. Kalau macam tu apa cerr?? Tak sampai target lah kan? 

Lepas tu ada pula yang jadikan click iklan dan paling Labi-Labi tak tahan "click akan dipantau" *facepalm* abang-abang and adik-adik boleh ke tahu siapa yang click? Jangan nak menipu cakap boleh sebab advertising company tak reveal pun IP address/MAC ADDRESS <-- b="" google.="" pergi="" sepower-power="" tahu="" tak="">Adsense
pun just reveal geographic location sahaja and berapa yang kita dapat 1 click tu. So jangan nak tipu. Kalau hadap referral sangat meh sini Labi-Labi bagi referral.. Berapa yang hang mau? 10, 100, 1000? above 1k hits kena bayar la derr 1k hits WESTERN COUNTRY RM1 max 10k hits RM10  if worldwide hits 1k = RM0.80 max 5k hits = RM5 payment via topup. Jika tak ada buyer lain boleh sambung lagi if ada kena lah tunggu turn..

UNLIMITEDKAN BROADBAND ANDA [KLIK SINI]
Berblogging Pun Boleh dapat duit [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...