/* */

Saturday, 1 January 2011

Personal : Spam Bra..

Kali ini Labi-Labi nak bawakan kepada anda persoalan yang tidak dapat Labi-Labi jawab sehingga sekarang.. Anda tengok la gambar di bawah ini

Click Gambar untuk paparan yang menabjubkan dan lebih Besar
Pernahkan anda menerima SPAM MSG seperti Labi-Labi? Oh no!Bra!sorry sikit...Setahu Labi-Labi la kan takde la pulak Labi-Labi pakai Bra..even teringin nak pakai Bra tu..tapi macam mana tah dorang nie ley pulak antar bulk/spam msg dekat Labi-Labi tentang Bra..Oh No!

Agak geram lah..nak unsubscribe tapi da padam dah..hahahaha..tapi esok lusa kalau tak terlupa Labi-Labi akan padam unsubscribe (sambil membuat jelingan manje)..Kepada anda yang pernah terima SPAM seperti ini sila laporkan kepada pihak berwajib supaya mereka dapat membuat tindakan susulah!yeah!Hoyeah!Hoyeah!

Kepada yang tak dapat melihat gambar itu dengan jelas..Jangan risau..Jangan betulkan kaca mata anda..Anda boleh click terus di gambar itu..Dan sedia untuk melihat hasilnya... Jeng3X..

Lelabi: geram!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...