/* */


Wednesday 19 December 2012

Gempar : Keadaan Terkini Gaduh Samseng India dan Melayu Di Sungai Petani



Isu kononnya 'rusuhan kaum' yang berlaku Sungai Petani hanyalah kejadian pergaduhan kecil disebabkan kes pencurian motor. Ada pihak yang cuba membesarkan kes ini hingga menyebabkan berlakukan perasaan takut di kalangan rakyat Malaysia. Suka aku ingatkan Sungai Petani aman damai dan isu rusuhan kaum adalah kes terpencil. Jangan percaya cerita-cerita yang tidak sahih."



Pihak IPD Kuala Muda,Kedah telah memanggil ketua-ketua masyarakat bagi mencapai persefahaman antara berbilang kaum setempat di sekitar Sungai Petani (Ahad 16/12/12) lalu susulan bermulanya pergaduhan di Paya Nahu,Sg.Petani .Sehubungan itu kedua-dua belah pihak diminta menghormati persefahaman yang dicapai & mengekalkan perpaduan

Sebarang pertanyaan berkaitan situasi semasa di Sg.Petani sila hubungi HEA IPD Kuala Muda,Kedah Insp Farhana bt Hj Ishak,Sjn Muhyizan Muhyi, Kpl Amanorashid Ibrahim,Konst. Mohd Safaruddin Helmi Sulong di talian 04-4299222.
Jangan terpengaruh sebarang khabar angin.Sila dapatkan sumber sahih dari pihak PDRM.Tq



Boleh tanyan juga terus ke twitter PDRM

Sms dari seorang rakan disana jam 10malam tadi.

"Aku baru balik buat rondaan disekitar sg lalang dan taman ria..keadaan tenang para peniaga masih meniaga,rider pizza pun masih boleh merempit dan tiada sebarang sekatan jalan raya oleh pihak polis,tiada fru dll...sekian dari aku"



UNLIMITEDKAN BROADBAND ANDA [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI] 

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

1 comments:

Unknown said...

Memang ada banyak sekatan di sekitar bandar baru,sungai lalang,flat paya nahu sungai petani,dan FRU penuh...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...