/* */


Wednesday 19 December 2012

Berita : Terkini Pergaduhan Gang India 35 di Sungai Petani

SUNGAI PETANI 19 Dis. - Polis memberi amaran akan mengambil tindakan tegas terhadap pihak yang bertanggungjawab menyebar khabar angin kononnya berlaku insiden rusuhan kaum di kawasan Sungai Petani, sejak dua hari lalu.
Amaran tersebut diberikan oleh Timbalan Ketua Polis Kedah, Datuk Abdul Ghafar Rajab selepas polis mendapati terlalu banyak khabar angin disebarkan ketika ini.
Menurutnya, khabar angin dan fitnah yang disebarkan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS), laman web sosial dan pelbagai bentuk lain itu dikhuatiri akan menakutkan rakyat.
"Kita ingin maklumkan kepada semua bahawa berita yang disiarkan dalam Facebook, Twitter dan SMS itu tidak betul dan palsu. Pada hakikatnya, keadaan di daerah Kuala Muda masih aman dan tenteram. Tiada kematian atau kecederaan serius yang berlaku,'' katanya di sini tengah malam tadi.



Lelabi: betul ke just khabar angin? ke betul tapi saja nak cover ye la dekat pilihanraya kan? takkan nak jadikan benda nie national issue kan? Orang Sungai Petani sila comment sket..


UNLIMITEDKAN BROADBAND ANDA [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...