/* */


Friday 20 September 2013

Free : RM100 Bagi Yang Layak

Yeay.. Dapat payment yang kedua daripada Ipanel Malaysia. Mesti anda tertanya-tanya apa itu Ipanel Malaysia kan? Kepada yang tidak tahu Ipanel Malaysia adalah satu panel survey yang akan membayar kita selepas kita selesai menjawab survey. Paling banyak point yang Labi-Labi dapat 1.2k bersamaan RM12 dan paling sedikit adalah 1 point iaitu RM0.01 iaitu ganjaran login setiap hari. Bagi yang tak layak menjawab survey anda juga boleh dapat 1- 15 point ( RM0.01 - RM0.15). Labi Labi tak pernah lagi nampak panel survey yang menawarkan ganjaran macam ini selain Ipanel Malaysia.

First payment yang Labi-Labi dapat daripada Ipanel Malaysia ini ada dekat link sini dimana Labi-Labi cashout RM50 dan yang terbaru ini Labi-Labi cashout RM100 yang dibayar terus ke account Paypal Labi-Labi.

Labi-Labi request mereka membayar Labi-Labi melalui Paypal sebab cepat tapi seperti biasa lah if owner tu bukan US dia ada ar sedikit charge lebih kurang $1.70 macam tu lah. so berkurang lah sedikit duit yang Labi-Labi terima tu. Tapi at least Labi-Labi dapat payment daripada mereka. Anda juga boleh request cheque dan akan dihantar terus ke alamat anda. Tapi Labi-Labi belum pernah lagi mencubanya.



Kepada anda yang berminat anda boleh join Ipanel Malaysia dengan klik pautan yang disediakan dibawah ini 


Anda juga dijemput untuk melihat bukti pembayaran Labi-Labi yang terbaru tak banyak pun bulan ni dalam $8 sahaja. Payment proof yang ke-empat Labi-Labi dapat dalam $52 macam tu lah. Sila click link dibawah ini.


Lihat di saaat ke 48


$15 - $50 MASUK BERDESUP KEDALAM PAYPAL [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...