/* */


Saturday 14 September 2013

Payment Kelima dan KeEnam Yovia

Pendapatan Labi-Labi yang pertama sejak Labi-Labi join Yovia nie ialah hanya $0.65 sahaja ya memang sedikit ja sebab Labi-Labi nak tengok samaada Yovia ini memang site yang akan bayar kepada si publisher atau tidak tu pasal lah Labi-Labi kurang ambil port share and buat semua task-task yang depa bagi tu. Tengok dekat bawah ini untuk bukti pembayaran pertama Labi-Labi.

Payment Pertama


Ok yang dibawah ini pula ada lah sedikit peningkatan sebab Yovia nie nampak semakin hari semakin banyak pulak task-task yang simple yang ada dekat yovia nie. So more than double lah Labi-Labi dapat bulan yang kedua ini dalam $1.53 jugak lah if convert dalam duit Malaysia dapat lah dalam RM4.50 jugak.. Alhamdulillah..Rezeki makin lama makin meningkat..

Payment Kedua


Pada bulan ketiga iaitu pada 12/6/2013 Alhamdulillah Yovia bagi lagi payment kali ini meningkat lebih daripada 8 kali ganda daripada payment bulan pertama iaitu lebih kurang $5.31. Hal ini adalah pada bulan ini terlalu banyak task yang diberi oleh Yovia kepada setiap influencer/publisher mereka. Jika di"convert" kepada Ringgit Malaysia dapat lah dalam RM15.++ jugak.. Alhamdulillah makin lama makin meningkat pendapatan pasif Labi-Labi. Sila lihat gambar dibawah ini untuk maklumat lanjut.

Payment Ketiga


Ha, nie Payment Proof yang ke-empat yang Labi-Labi terima daripada pihak Yovia. Agak gembira lah kerana peningkatan sebanyak 10x ganda daripada apa yang Labi-Labi dapat bulan lepas. Bulan ini dapat dalam $53.30 kalau ditukarkan kepada Ringgit Malaysia (RM3.10 kadar semasa) ia bersamaan dengan RM165.23. Jom lah join Yovia ini kerana bukan susah pun cuma anda perlu Klik klik dan share share dan juga bertweet tweet ja.. Register dekat link dibawah ini untuk mendapat lebih banyak lagi Point dengan method rahsia Labi-Labi.. 

Payment KeEmpat 


Payment ke-lima

Payment kelima ini agak sedikit lah daripada payment keempat tapi atleast dorang bayar juga kepada Labi-Labi kan? Dapat jana wang dalam USD pula kan? Siapa takmahu kan? Cuma daftar dan tengok sini untuk tutorial bagaimana nak mendaftar yovia ini.

Payment Ke-Enam

Payment kali keenam ini memang sedikit sebab haritu Yovia serius down sebab nak upgrade service mereka dekat sebulan juga lah kalau Labi-Labi tak silap. Tapi sebelum dorang tak close website mereka sempat juga lah Labi-Labi kaut $8.00 daripada mereka ini. Dapat juga lah wang pasif untuk paypal Labi-Labi kan?


Bukan susah pun anda juga boleh dapat $0.50 setiap referral yang anda bawa dan anda juga akan dapat $0.10 - $5 per task yang anda lakukan. Jika setakat like and follow tweet boleh dapat $0.12 ~ $0.25 takkan tak nak kot? Duit FREE KOTTTT!  Lagi satu, anda juga boleh gunakan payment proof saya untuk entry anda jika anda join Yovia nie lah. Bukan susah pun just connect je FB dengan Yovia nie then settle masalah anda dan terus boleh berYovia.. Ambil peluang ini sekarang sebab Yovia nie tak popular sangat di Malaysia nie nanti lepas dah popular takut susah pulak nak cari referral.. :)



Lihat di saaat ke 48


$15 - $50 MASUK BERDESUP KEDALAM PAYPAL [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...