/* */

Tuesday, 13 August 2013

Video : Suami Belasah Isteri Dalam Lif

Terkejut Labi-Labi tahu tak lepas tengok video yang Labi-Labi jumpa dekat Youtube ini tahu tak. Mana tak nya seorang lelaki membelasah isterinya didepan anak-anak mereka. Punca kejadian tak tahu lah kenapa kan tapi memang meremang bulu tengkok Labi-Labi tahu tak. Siap kena tempeleng macam nak tercabut kepala tu dan kena penerajang sebagai penutup bicara.

Agak dayus lah sebab kalau nak pukul isteri pun bukan belasah macam ini.. Pernah terbaca yang lelaki boleh memukul isteri dengan tujuan mengajar (pukul dengan kain tuala ja tak silap Labi-Labi tapi dengan syarat tak boleh angkat tangan smpai nampak ketiak) tapi tidak lah sampai tujuan nak bagi mati macam ini.






 Lihat di saaat ke 48
p.s : kalau salah tolong betulkan..if tak dapat tengok sila click sini untuk ke video :

$15 - $50 MASUK BERDESUP KEDALAM PAYPAL [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...