/* */

Saturday, 10 August 2013

Serius Kantoi : Kanak-Kanak Bermaksiat Di Pagi Raya

Ha, ini yang berlaku dekat sebuah kafe siber di Kuala Lumpur. Orang sibuk beraya dia sibuk menoceng dalam kafe siber di KL. Dah ar masih kecil lagi dah berani berbuat macam ini? Tak nampak ke ada CCTV dekat situ? Last-last tak pasal je kena sound dengan perempuan jaga kafe siber tu. Dah tak pasal memalukan diri sendiri dah kan?



Lihat di saaat ke 48

$15 - $50 MASUK BERDESUP KEDALAM PAYPAL [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...