/* */

Tuesday, 12 April 2011

Gambar : Beriani Biawak

Salam kepada para pembaca blog Labi-Labi sekalian..

Kali ini Labi-Labi nak belanja anda semua makan nasi beriani yang dibawah nie..Style kan?
Jom kita tengok bersama-sama kita tengok..

Inilah lagak seorang pelari pecut yang mengejar biawak-biawak yang ada di padang pasir..

Ungga ungga ungga..olololololo (seolah-olah bunyi orang asli hutan Amazon)


Beliau lari bersungguh-sungguh semata-mata untuk mencapatkan biawak itu..

Biawak itu berkata : "Tolong..Tolong ada orang nak kejar aku.."
Alfonso (bukan nama sebenar) : "Masak beryani biawak ni sedap nie, monolog Alfonso didalam hati sendirian *ye la da sorang-sorang kejar takkan nak bertiga lak an?*

Taraaa...Dah dapat dah seekor..Biawak ini beratnya dianggarkan seberat 3.4 kg dan berharga RM3.75M


Tengok orang yang dekat gurun pun makan makanan yang berharga RM3.75 JUTA..Kita nak makan RM50 pun susah..

Biawak bermonolog dalam hati : Adoi..lubang pun kocik..Macam mano den nak masuk nie.. *Adoi..biawak cakap bahasa Nogori le pulok*

Tak perlu pakai tali pun boleh..gune kasut crock je hehe *Crocs ke Crock??*

Tengok ada lebih kurang 4~5 ekor biawak yang beratnya dianggarkan 10kg and above yang berharga lebih kurang RM30~RM40M

Sesi penyembelihan biawak yang difahamkan daging biawak ini mampu memulihkan tenaga batin lelaki dan wanita..Manakala telur biawak ini boleh dibuat jamu untuk melicinkan kulit-kulit dan mematikan sel-sel kulit mati di pangkal peha.






Setelah di proses dan di buang kulit beginilah rupa biawak yang mahal ini..Kiri itu badan nyer..Kanan tu ekor die..Stylo kot..Macam ekor dinosaur..







Ok, let me make things clear..Actually gambar biawak nie adalah dalam nama scientificnya ialah BIAWAK..Nama Islamnya pulak ialah "DHOB" OK Adik-adik sila google kalau tak tahu ape itu Dhob ok?

Biawak ini boleh dimakan dan dipercayai boleh mengubat penyakit penyakit lemah tenaga batin dan sakit-sakit lain yang tidak termasuk dalam kategori cari penyakit..

Telur Dhob nie sesuai untuk dibuat nasi goreng ataupun roti canai telur kerana mempunyai khasiat yang sama dengan cicak tokek yang boleh menyembuhkan penyakit HIV/AIDS/LUEKIMIA/SAKIT JANTONG/SAKIT BUAH PINGGANG/ BUAH DADA DAN sebagainya..So apa lagi jom pergi cari cepat...

Harga untuk 350g RM50K, 600g RM190K, 1kg~4kg = 1.2M~4.53M

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan



Aku comfirm lepas nie orang pergi cari biawak nie pulak pastu claim boleh rawat macam apa yang aku cakap nie..*MENTALITI MELAYU MEMANG SUSAH NAK UBAH*

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...