/* */

Sunday, 27 March 2011

Plastic Surgery FAIL : Bibir Macam Itik (V2)

Salam sejahtera kepada semua pembaca NineMustafa & JariPlastik yang comel macam Labi-Labi ini.

Entry kali ini Labi-Labi nak paparkan gambar yang betul-betul "gila" yang dilakukan oleh masyarakat "gila" yang mengejar kecantikan yang hanya sementara itu dan disalah ertikan kecantikan itu sebagai satu asset yang tidak ternilai. Berikut dibawah adalah gambar dimana seorang gadis (GADIS KERRRR?) yang telah melakukan pembedahan plastik keatas bibirnya dan akhirnya...

ANDA SAKSIKAN SENDIRI..


(Ayat diatas Labi-Labi copipes daripada Entry : HERE )


Gambar yang nie COMEL


Yang nie muke ayu

Gigi kuning 




Pic ni daring lagi lah.Mai tengok bawah hancuss

Mata Cam Pelaq (bak kata orang Penang)


Bibir dia ada hitam-hitam..


Lelabi : Kalau da Fail tu Posing macam supermodel pun tetap fail jugak bile tengok bibir tu..da macam itik dah..Tapi muke 2004 dia memang comel




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...