/* */


Thursday 24 September 2009

mungkin tidak terlewat kalau labi-labi ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada anda semua..
Edisi kali ini, labi-labi akan mengupas tentang kesinambungan cerita hantu GIGI atau lebih dikenal sebagai "Gostogith" walaupun hantu gigi ini telah menimbulkan pelbagai ketidakpuasan hati,ketakutan dan kegelian kepada rakyat-rakyat jelata...kali ini..Labi-labi telah mendapat cara-cara untuk mengusir hantu ini daripada mendekati anda semua..ya apa yang saya maksudkan adalah ANDA..YA ANDA LA ADOIYAI..
Setelah labi-labi berguru dengan bomoh datuk kura-kura tokwan kepada pendekar penyu di wilayah son goku..labi-labi telah diajar cara untuk mengusir hantu tersebut...ya anda mungkin tidak percaya dengan keajaiban ini..keajaiban yang telah sekian lama dinantikan oleh kita semua...Ya kita SEMUA...walaupun kita tidak serupa tetapi kita mempunyai matlamat yang 1 untuk menghapuskan makhluk perosak itu (apelah aku megarot ini)

Cara-Cara Mengusir Hantu.
1. Anda wajib mempunyai playar untuk mencabot gigi-gigi yang agak tidak teratur itu,kerana dengan ketiadaan gigi tersebut barulah hantu tersebut tidak lagi menggangu anda.
2. Anda juga memerlukan ketepatan masa dan ketepatan tangan anda untuk mencabot gigi hantu itu.
3. cara yg terakhir, lepas mencabot gigi hantu itu, anda boleh la gelak sekuat-kuat hati untuk menyedapkan ati dan mengembalikan semangat anda yang telah hilang sewaktu anda diganggu hantu itu dahulu.

Perangai Yang Perlu Diubah
1. jika anda gelak terlampau kuat
2. sering melekat dekat dengan org sewaktu anda snap pic
3. Photogedix
4. buat-buat chomel walaupun anda tahu anda tidak chomel
5. Manja yang berlebihan yakni,manja yang sehingga orang lain meluat dengan keadaan anda.


#ps. gambar hantu tersebut tidak dapat dipaparkan kerana ketiadaan wartawan untuk follow up kisah ini..disebabkan wartawan2 labi-labi semuanya cuti so..minta maaf ar..ta boley ar nk follow-up pic dia..maybe nanti oke??

1 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...