/* */

Friday, 24 February 2012

Gambar : Akibar Mengubah Ciptaan Anugerah Tuhan


Apa nak jadi dengan manusia zaman sekarang elok-elok Allah dah bagi rupa yang elok tapi gatal jugak tangan tu nak alter sini sana kalau nampak lagi cantik tak apa lah jugak, Ini tidak dah rupa binatang ke jin ke apa pun tak tahu nak cakap dah.. Tapi serius buruk nak mati.. Tak koser Labi-Labi nak ulas panjang lebar lagi..

Lelabi : Ada jugak manusia spesis macam nie dekat muka bumi ni.. Katanya seni lah kunon! Haqtuih!
Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...