/* */


Wednesday 28 October 2009

Kepesatan Media X Busy X takde kena mengena

Kepesatan media telah banyak menjana kepada kesinambungan yang amat mendalam. kemajuan media seperti surat khabar dan televisyen (termasuk internet) telah banyak mengubah personaliti anak-anak muda zaman sekarang. Keadaan ini juga tidak terlepas daripada menjangkiti diri Labi-Labi yang dari semasa ke semasa yang amat memeningkan kepala sebenarnya TETAPI hari ini, Labi-Labi bukan mahu menceritakan persoalan ini. Kerana Hal yang demikian rupa tidak kena mengena dalam post kali ini dan tidak kena mengena kepada yang telah meniggaldunia pada 1000 tahun yang lepas.

Hari ini...

Labi-Labi telah mencuba untuk memenuhi kehendak para pembaca yang kerap kali merayu sambil hingus yang berterusan keluar tanpa HENTI,demontrasi jalanan disebabkan blog Labi-Labi tidak terUPDATE,dan FITNAH MEMFITNAH kepada Labi-Labi agar mengemaskini Blog Labi-Labi.

Busy
Sebenarnya Labi-Labi busy dengan tatacara kehidupan Labi-Labi yang tidak terurus dan agak tidak sistematik. Oleh hal demikian, keadaan ini acap kali membuatkan Labi-Labi pening kepala dengan FINAL EXAM yang akan mendatang 30/10/2009.

Oleh itu, Labi-Labi ingin meminta maaf atas kelewatan Labi-Labi mengupdate blog Labi-Labi.
HARAP MAKLUM

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...