/* */


Monday 19 October 2009

Deepavali In My Sportday (DIMS)

DIM Sportday..


17 Oktober 2009 telah menjadi suatu hari yang paling bersejarah dalam keluarga DIM...Kami,warga semester 3 amat berbesar hati apabila ramai yang diantara kita yang sanggup berhempas pulas demi Sportday DIM walaupun ada diantara kita yang menyambut Deepavali dan tidak pulang ke kampung..

Oleh hal demikian, labi-labi ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada sesiapa yang telah banyak menyokong DIM Sportday sesi July-OCT2009.Tanpa anda siapalah kami.Luf u guys..

Kepada Aman and Amy @ Abah @ Kicap @ Mamu selamat hari Deepavali kepada anda berdua.

Sebelum itu, mungkin tidak terlambat lagi jika Labi-labi ingin menukar DIM Sportday (Diploma in Information Management Sportday) kepada Deepavali In My Sportday..

Labi-Labi KEJAM

Kali ini,Labi-labi telah bertindak dengan drastic apabila Labi-Labi diarah untuk menjaga checkpoint yang SECOND LAST. Labi-Labi diarah untuk memberi suatu tugasan kepada para peserta tetapi apakah tugasan itu...Itu yang Labi-labi hendak ceritakan..

TUGASAN

Setelah berhempas pulas selama berhari-hari bermalam-malam kini kami Ahli Senat Pekena Sampi Nangis telah sebulat suara untuk menugaskan Labi-Labi untuk membuatkan para peserta serik untuk masuk EXPLORACE SPORTDAY..Tugasan yang Labi-Labi lakukan untuk pekena para peserta Explorace Sportday ialah

*Nasi sejuk yang berketul-ketul(4 orang mkn)
*air Special campuran telur,sos cili dan kicap cair sesedap rasa.


Membayangkan itu..Labi-Labi terfikir adakah betul perbuatan Labi-Labi ini...tetapi...malangnya Labi-Labi peduli apa...Sem depan tak mahu masuk explorace..hua3..Sorry junior..

Apabila satu persatu kumpulan yang tiba di checkpoint Labi-Labi..Mereka mesti tertanya-tanya adakah kami mendapa makanan...YA MEMANG ANDA DAPAT MAKANAN tetapi makanan apakah itu..itu yang menjadi tanda tanya..

Muntah

Apabila mengetahui mereka perlu menghabiskan nasi sejuk berketul-ketul+ air special muka mereka nampak agak kecewa dan ada diantara mereka yang muntah dan ada yang makan dengan cara yang menjijikkan (hek eleh labi-labi nie..ko yang bagi nak komen lelebih lak). Tetapi Alhamdulillah tiada yang meninggal dunia setakan ini kerana campuran air Labi-Labi..

Akhir Kata Labi-Labi ingin meminta maaf kepada semua pihak..
Sorry guys kalau Labi-Labi Wat salah


SEKIAN

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...