/* */


Monday 7 October 2013

Review Broadband P1 Wimax ToGo 15GB Sebulan

Adakah anda seorang kaki online? Kaki Youtube? Kaki Download files daripada internet dan adakah anda sedang tercari-cari pelan internet yang paling sesuai bagi memenuhi kehendak anda yang mahu online dimerata rata tempat?


Kini adakah anda tahu dengan hanya berbekalkan RM69/bulan anda dapat menikmati apa yang anda impikan itu bersama P1 WiMax ToGo Triple Quota dimana ada boleh menikmati broadband yang menawarkan sebanyak extra sebanyak lebih daripada 3 kali ganda lebih tinggi daripada sebelumnya  15GB kuota sebulan.  Jika sebelum ini anda melanggan P1 WiMax ToGo anda hanya akan dapat kuota sebanyak 5GB/sebulan sahaja tetapi kini anda mendapat 15GB/sebulan. Pada hemat Labi-Labi, buat masa sekarang ini Labi-Labi belum pernah lagi terjumpa mana-mana syarikat yang menawarkan broadband bersama-sama 15GB kuota sebulan selain daripada P1 WiMax ToGO Triple Quota ini. Selalunya Labi-Labi hanya terjumpa syarikat yang menawarkan pelan 5GB, 6 GB, dan kurang daripada itu tetapi P1 Wimax sangat bermurah hari dengan memberikan promosi kepada para pelanggan dengan memberi kuota sebanyak 15GB dengan hanya membayar RM69. Dimana anda mahu cari lagi promosi seperti ini? Sila lihat perbandingan dibawah ini.


 Untuk pengetahuan anda semua, Labi-Labi adalah salah seorang bekas pelanggan Syarikat Telekomunikasi  C dan M dan pernah melanggan pelan internet mereka. Bagi pelan internet Broadband syarikat M Labi-Labi agak tidak berpuas hati kerana mereka membahagi kuota kepada 2. Jika anda lihat didalam gambar anda boleh tengok 2am-8am/4GB tidak kah mereka tahu agaknya siapa yang nak buat kerja dipagi-pagi buta itu? Jika kuota pagi dah habis terpaksa nak kena tunggu pukul 2am baru kuota malam dapat digunakan tidakkah itu amat amat amat tidak efisyen? Itu pada hemat Labi-Labi tapi jika anda tiada masalah silalah teruskan dengan pelan anda itu. Kini setelah adanya Pelan P1 Wimax ToGo Triple Quota hidup semakin senang dan mudah untuk membuat kerja tidak perlu tunggu pukul 2am baru nak kalut siapkan kerja. 

Jika anda berminat sila pergi ke website P1 WiMax ToGo Triple Quota [klik sini]

P1 WiMax For Home Unlimited Review sila [klik sini]

$15 - $50 MASUK BERDESUP KEDALAM PAYPAL [KLIK SINI]
Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]
Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...