/* */


Monday 3 September 2012

Alpha Lipid Dan Herbalife Penipu?

Demi keuntungan ada orang yang sanggup mempergunakan orang yang kurang cerdik demi keuntungan sendiri. Barang yang mahal dijual berlipat-lipat kali ganda sehinggakan produk yang mereka jual tu lebih kurang sama sahaja dengan produk yang ada dipasaran sekarang. Jom tengok gambar ini


Gambar diatas adalah perbandingan antara makanan kononnya untuk kuruskan badan dan Susu Sunlac yang budak-budak kecil minum itu..Labi-Labi copy daripada page Say No To MLM lah senang 

Perbandingan SD2, Sunlac, Herbalife. Harga SD2 rm180 (450g), Herbalife rm167 (550g), Sunlac rm17.90 (700g). Produk lebih kurang sama, tapi harga berganda lebih mahal. Jadilah pengguna yang bijak. Sunlac boleh dibeli di pasaraya biasa.
Barangan yang lebih kurang sama tetapi harga yang berlipat-lipat kali ganda atas alasan barang mereka lebih berkualiti. [ berkualiti kah? ka suap level atas tu? ] Sebab tu lah bila join MLM macam tu boleh dapat keuntungan 20% daripada harga product sedangkan harga barang tu tak sampai RM20 tetapi jual dengan harga gila babeng punya mahal. Nutrition lebih kurang sama sahaja..

Anda nak kurus? Beli sunlac dan jangan lupa bersenam dan jaga pemakanan. Kalau tak percaya dengan cakap Labi-Labi sila ke blog Kevin Zahri si Pakar Pemakanan dan Private Instructor..

Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

Jangan Lupa Click iklan dibawah ni sebagai tanda sokongan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...